fråga & svar

Leia ♥ om träning & godis ;):

Vad läser du? :)

sv: jag läser denna boken:

Sophie Kinsella - en shopaholic i new york

bokens omslag ser lite halloween inspirerat ut tycker jag, men jag kan inte påstå att den har något med halloween att göra haha ;) detta är en "fortsättning" på "en shopaholics bekännelser" som också finns på film :) har dock varken läst eller sett den än.. hm, det kanske får bli näst nästa bok? det finns massor med böcker i samma serie och denna är faktiskt väldigt bra! om man gillar mode och shopping såklart ;)

nästa bok som jag ska börja läsa efter denna är elsas mode, har inte läst den än men det ska jag ta och göra, det är ju sofi fahrman som skriver den och det är även hon som är "ledare" i programmet stylisterna ;)

nu blev detta vädigt långt hehe men hoppas du fick svar!
/pussJ/


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0