träning & godis ;)

hej allihopa!
nu sitter jag här än en gång :p
efter träningen cykla jag hem, käka och sen gick jag och min syster upp till macken och köpte godis som vi sitter och käkar just nu haha, gillar man godis så gör man :$
snart ska vi kolla på byggfällan, efter det big brother och sen ska jag nog hoppa i säng och läsa lite :) klockan ringer kvart i åtta imörra ;) vi ska ju som sagt iväg, först ska vi till polisen och fixa pass, ska ju till cypern i slutet av maj, sen blire att åka till göteborg och shoppaaa :D därför blire dåligt med uppdatering från min sida tyvär :/
men ska försöka tidsinställa ett par inlägg (som jag inte kommer hinna´;p) men nathalie ska ju försöka fixa nåra :) bra att hon hittade skärmtangentbordet (y) men det blir ett par på kvällen med eventuell shopping!! eller, jag vet att jag kommer shoppa ;)

nä, nu ska jag fortsätta att käka godis och titta på tvn. ni får ha det så bra!

/pussJ/


här kommenterar du :)
Postat av: Leia ♥

Vad läser du? :)

2011-02-24 @ 23:32:24
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Stefaningebjorg

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2011-04-21 @ 11:28:02
URL: http://stefaningebjorg.blogetty.com

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0