fullt upp idag...

Anonym om ehe:
är du och kevin ihop?? :)
IP: 77.218.23.213

svar: nej, det är vi verkligen inte och kommer aldrig att bli heller. som jag skrev i inlägget så hade vi en del saker att reda ut.. vi är knappt kompisar hehe :P


 
04 April, 15:30


god morgon!
det blir ett snabbt inlägg nu för jag måste äta och sminka mej och gå till skolan nu.
igår blidde det ingen uppdatering dels för att jag inte hann och dels för att jag glömde..
men jag var iaf i skolan och tränade.
idag har vi kortkort dag!! vi börjar 9.20 och slutar 11.10 och vi har 2 lektioner, spanska och svenska :D
efter skolan hänger jag med nathalie hem och sen tillbaka till skolan för utvecklingssamtal och sen ska vi iväg och ta pass och sen direkt till överby, men ska försöka hinna med lite uppdatering iaf..
nu måste jag ruuusa!!
vi hörs sen PUSS
/J


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0