ehe

hej på er!
just nu sitter jag och pratar med kevin i telefon, trevlans! vi har pratat i över enochhalv timme och det lär bli mycket mer hehe.. idag har jag sovit och tränat och nu pratar jag med kevin och lär göra det ett bra tag till.. sen ska jag duscha och sen ringa kevin igen, vi har mycket saker att reda ut jag&han ;) nu tog batteriet slut så jag jag ska sätta mobilen på laddning och ta en dusch så ringer jag upp han igen om typ en timme hehe ;) nu vet ni vad jag ska göra resten av denna tråkiga söndag haha :P

duschen väntar, uppdaterar om en stund PUSS /j


här kommenterar du :)
Postat av: Anonym

är du och kevin ihop?? :)

2011-04-04 @ 15:30:55

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0