you just keep suprise me, in a bad way

halloj i stugan!! nej men seriöst nu då..

var ju på överby i söndags, var väldigt roligt haha, köpte iallafall en plattång-locktång, ni vet babyliss icurl?! den iallfall :) vette varför jag köpte den men ahh.. den ör grym iallafall!! igår vare skola och sen bodypump, rätt skoj endå :) och idag hare vart skola och sen hängde natalie med mig hem en sväng, vi åt mina goa bullar och pratade :) sen greja vi lite också.. hon cyklade hem för nån timme sen och sen dess har jag bara pluggat. fett tråkigt säger jag bara.. 3 läxor till imorrn varav ett är matteprov. hoppas det bästa nuu bara!!

sen är jag jävligt besviken igen.. assååå åpåhåhååhåhåhåhåhåhååhåh orkar inte mer haha. hur fan orkar man.. här har man kännt varandra i år och dar och ställer en så dum fråga till nån annan.. blir förbannad.!!.. men bra då vet jag hur jag ska göra nästa gång :)

/jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0