/jessicaa

heej på er!!
sitter hemma själv framför tvn och kollar runt lite här och äter toffifee gött haha. i torsdags fick jag äntligen baka mina bullarrrrr!! helt själv också för första gången *stolt* men har ju bakat annat själv många ggr så hahaha. dem blev iallfall perfeekta ;) börja vid 6-7 och blev färdig vid halv 10 typ hahaa..

igår va vi ju somsagt på ullared ;) hittade lite smått&gott! handlade för liite mer än en 500hundring. men det var det värt. köpte lite alltmöjligt för utom bajspåsar som var det enda jag skulle köpa som jag visste... aah! köpte bla smink, ramar, ljus, "spargris" (det der ut som en tavelram fast baksidan är fastskruvad. och med ett hål att stoppa i pengarna i), hårfärg (är brunis nu ;)), lampa, godis, 2 böcker, är helt galen i böcker nu haha, döör! för ett år sedan fullkomligt HATADE jag att läsa böcker. på svenskan i skolan satt jag bara och pratade/målade och kom ingen vart i boken.. men nu ni! just nu håller jag på att läsa 2 böcker, tusen gånger starkare och egoboost! läste ut elsas värld nu (tog ett bra jäkla tag..) och väntar på att elsas hemligheter ska komma, iih!

imorrn ska jag kaanske till överby med natalie och leticia, moa kanske skulle med också!

men a, vi hörs!


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0