wehooe

hejsan!

längesen vi hördes nu. eller typ i förrgår haha. gårdagen va bra :) först skola där vi bara hade massa tråkiga lektioner, förutom hemkunskapen där jag jobba med nathalie och vi gjorde fruktsallad! åkte hem direkt efter skolan och hoppade in i bilen på direkten sen åkte jag & mamma ner mot göteborg och ikea! fick köpt massa bra grejer! inget direkt till mig med till andra delar av huset :) kom hem vid halv 10 och fick börja med läxorna med en gång.
idag har det flytit på rätt bra. på hemkunskapen gjorde vi "frukost" runt kl3 :P gröt, mackor och knäckebröd. rätt äckligt och inte direkt det svåraste att göra haha. sen vid 4a när vi slutade cyklade jag hem och fixade lite och vid 5 åkte jag och mamma ut till överby. kollade på presenter och hjälpte mamma att hitta lite grejer :) men nu ska jag kolla på robinson så hörs vi!
/jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0