utedag

hejhej!
sitter här och känner mig helt... blöööööö! .
är förkyld så kan ju knappt andas så får andas med munnen och proppar i mig halstabletter lite då och då. inte kul alls. hoppas det går över snart.

idag var vi på sjövallen och spelade brännboll och gick tipspromenad, helt okej med tanke på att vi annars skulle gått till 10 i 4 och nu till innan 2 istället ;) men det började ju regna ibland, vilket inte var lika roligt-.- så vi ställde oss under ett träd hahah ^^
jag mötte upp jessica, natta och moa imorse och tog sällskap med dom dit , vi kom dit en aning tidigt och fick stå och vänta ett tag, typ 1 timme eftersom att vi först kom tidigt och sen skulle 7orna gå först och de är två klasser, sen har jag bara vart hemma och tagit det lugnt.

imorgon blir det skola coh sen näl. efter det vet jag inte vad jag ska göra, kanske försöka ta det lugnt igen så min förkylning försvinner, låter väl som en bra ide just nu iaf.

men vi hörs /n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0