thinking 'bout only me myself and I

rubriken bara för att overdrive har fastnat i mitt huvud haha :)

idag har jag bara vart i skolan och sen vart hemma typ,
vi hade trumprov på musiken idag och ett a blev det, glad tjej :)

imorgon är det skolfoto och ni kan ju inte gissa vad. vi har gympa precis innan skolfotot. ursäkta men jag tror inte att någon vill se helt sjuk ut bara för att vi nyss haft gympa ? hur tänker dom egentligen, hoppas vi inte behöver göra värsta springövningarna eller nått sånt, vi får väl prata med gympaläraren antar jag...
sen efter skolan blir det första körövningen igen efter sommarlovet, roligt :)

denna helgen har jag inte vart hemma så har inte vart vid en dator och i fredags hände det inget speciellt.

men vi hörs /n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0