sunny morning/day rainy afternoon/evening

hej !
det spöregnar ute nu,tur att det inte gjorde det förut haha.

just nu sitter jag här och väntar på att mina naglar ska torka, men de är nog alldeles strax torra ;)
dagen var rätt seg, vi fick tillbaka våra svenska prov, fick b, alltså betyget b :) men nu är det bara att plugga matte inför onsdag då vi har matte prov, så jag ska sätta mig och göra lite matte snart ..

efter skolan kom jag hem och såg på tv, åt och sen började jag måla naglarna efer nån timma.

imorgon blir det skola igen och efter det kör, får hoppas på att vädret är på min sida då ;)

nu ska jag ta och kolla runt lite på datorn så hörs vi /n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0