överby - men inget nytt - som vaaanligt

hej !

kom hem från överby för en stund sen, men som rubriken säger, inget kom med hem , igen, haha.
var där med elin, leticia och natalie, och alla tre köpte grejer ;) men imorgon blir det ju göteborg, femmanhuset och nordstan så då får man väl hoppas att något kommer med hem :)

sen jag kom hem har jag bara ätit, bäddat sängen och suttit lite grann framför datorn, och nu sitter jag ju och skriver det här.

somsagt ska jag ju till gbg imorgon så det blir ingen uppdatering för jag åker tidigt coh när jag kommer hem kommer jag nog inte orka sätta på datorn så vi hörs nog på söndag, och då blir det kalas skulle jag tro.
men vi hörs ! /n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0