only yesterday was the time of our lifes

tja, allting jag skrev igår bara försvann! -.-

jaja, sånt är livet ;)

nysshemkommen från ett zumba pass med moa. och sara egentligen. rätt jobbigt denna gången och så fatta man nada.. haha :P men ska nog köra några gånger så jag lär mig lite :)
dagen har flytit på, hade hemkunskap första lektionen, gjorde okej soppa och bröd. idag har även resten av våra nya möbler kommit :D soffa + 2 fotöljer :) nu saknas det bara tv bänk och soffbord och några tavlor och sånt såklart :) straxxi ska jag hoppa ("hoppa inte för högt bara") in i duschen och sen blire tvn resten av kvällen skulle jag tro :)

imorrn blire nån jävla cp-dag med skolan då vi ska spela brännbol och skit, tror att det skulle regna, score! yeheeeyehye älskar regnet!! eller inte..

aja, helgen var lugn med lite överby och mormor&morfar mm. i måndags var det första konfa-mötet (läger redan nästa helg 16-18 sept. synd bara att jag fyller år den 17 så jag hänkar nog inte :)) igår gjorde jag nog ingenting hahah eller?? jaja. nu ska jag duscha i vilket fall så hörs vi, PUSS
/jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0