one week/seven days

hejhej :) '
igår var jag i skolan och sen åkte jag och mamma till överby en sväng. fick köpt grejer till vardagsrummet! näästan färdigt nu ju :)
idag har jag städat, duschat och vart med natalie, som precis åkte :) vi har vart på kg en stund men det var så jädrans kallt så vi åkte hem till mig istället och fikade och kollade på film, älska mig hette den! den va rätt bra faktiskt fast det kändes inte som en film direkt :) sen har vi kollat massa youtube klipp och sånt här på datorn :)

imoorrn ska jag ha kalas för pappas sida vid 2 och så tror jag att moa ville träna på kvällen men vi får se hur länge dem stannar :)

men vi hörs nångång! hajråå!
/jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0