/jessica

hej, världens jobbigaste väder! känns att hösten är här ://
kalaset i söndags blev riktigt lyckat! nu kör vi igen på lördag :D och igår tränade jag bodypump med skivstång med vikter och grejer, hej träningsverk!!
ida vart de skola, rätt tråkig endå och a.. kom på förut hur jävla mycket jag hatar själviska människor som bara tänker på sig själva!! men a, nu vet jag ju iallafall vad dem "vännerna" går för om man säger så.. och till er, lita aldrig på nån, aldrig!! och svik aldrig nån, tänk på konsekvenaserna hörrni!! ooch, ta bort folk som bara utnyttjar er från livet också! japp, det var iallafall min jobbiga dag fram tills nu. sitter och stirrar ut genom fönstret och det är en fet storm typ.. ååhhh!! jaja. ska ju iallafall vara inne resten av dan och bara ta det lugnt och sen ikväll kommer mina kusiner hit en sväng och hälsar på. då blir det allt annat än lugnt kan man säga hah..

juste ja, när jag cykla in på gatan nu för en stund sen så märkte jag att dem spelar in en film på vår gata idag igen. förmodligen samma men haha. funderade på att gå dit och kolla läget liksom, se nån kändis kanske, vemvet? men nääeee det är ju bara 3 hus ifrån vårt egna så det räcker att kolla genom fönstret! ;)

nepp, nu ska jag stänga va här och hämta en goeglass sova och kanske vara en kines i afrika när jag vaknar.. skulle vart fint att slippa denna skiten!! PUSS


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0