/jessica

hej. nu är jag riiktigt förbannad asså.. vad finns det för människor här i världen assåååå. vad händer med alla? känns som man blir inslägd i en film och alla spelar och man fattar ingenting. asså nääee, nu får det fan vara noog.. blöblöblböböblblöbböbböblböblb.. hade en riktigt jobbig spanska lektion! och imorrn har vi spanska igen, hjälp mig nån, snälla!! och hemkunskap, synd att alla lärare ska sabba allt hela jävla tiden.. står inte ut längre. en sak som är bra iallfall, att vi ser på en GRYM film på svenskan, freedom writers heter den, värd asså! ;)
sen har jag hittat en väldigt bra blogg, på ett fint sätt. inte som -hej idag har jag gjort det, det & det och här får ni dagens outfitt-blogg. fastnar i den hela tiden. det är ingen som skriver den (eller jo, på ett sätt.) så det är folk som skickar in berättelser om saker dem har vart med om!!

men nu ska jag byta om och sen ska jag dra och träna zumba med syrran, hörs!


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0