/jessica

hej på er!
asså ni anar inte hur sugen jag är på att baka bullar.. kollade lite i hkk-boken när vi hade hemkunskap idag i skolan (fast vi kolla på nån musikfilm i 1timme för hon var inte där..) och det vart ett asbra recept i den. meen vi har varken jäst, mjölk eller mjöl hemma haha och mamma kommer hem vid 8 och jag orkar inte cykla och handla som det var tänkt haha. måste iof plugga på svenskan, men det fastnar inte endå :( hahah orkaaar inte.. men a, ska kolla efter lite mer recept för jag vill ju endå baka.. problem.. skolan idag va la som vanligt hade alla språk, matte´, so och hkk i elevens val dåra. sen åkte jag och moa hit och jag hämta kläder och sen åkte vi och tränade.. körde lugnt idag eftersom jag fortfarande har myycket träningsvärk från i måndags då vi körde arke, jobbigt som fan!!!! svettiga grisar var alla efteråt hahah. imorrn blir det åter skola och sen träning (wellnessboll) med sara och moa. sen förhoppningsvis har mamma vart och handlat så jag kan baka mina efterlängtade bullar<3  på fredag är vi leeeediga!! och då åker jag, mamma och johanna till ullared (pappa är in la españa, inte alls avundsjuk....) vet inte riktigt vad jag ska kolla på mer än bajspåsar hahah :P

aja, nu ska jag smörja in mig med goaste vaniljglass bodilotion, göra smoothie/milkshake (kom på att vi inte har nån mjölk -...-) och börja pluggelugga lite granna så vi hörs nån dag, kanske på lördag. eller söndag om jag inte ska till överby, har hittat 2par rätt nice byxor på ginatricot, ett par mörkgråa och ett par gröna, behöver lite mer byxor :)

en grej till bara, som jag nämnt spelar dem in en film på vår gata ju, dem har vart där en miljon ggr, idag med, och ah, idag filma dem vårat hus_haha_ så a, den måste jag ju se haha ;) men till saken nu då, om ni undrar så är det filmen schweiz och den verkar väl spännande, massa polisbilar och grejer som dem filmar nu :) /

hörss!!


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0