iiih, lite smått glad här vavava :D

hej på er!!
idag är det lördag :) inte vilken lördag som helst utan min födelsedag!! 14 hela år, tänk vad jag gör om 4år. min 18årsdag kanske är utomlands, kanske är i skolan, kanske är på jobbet eller var som helst. tänk om man visste för 4år sedan att jag skulle sitta i fotöljen och skriva detta.?. lited sjukt faktiskt! aja morgonen har vart bra iallafall. pappa gjorde frukost, macka, flingor och apelsin :) sen öppnade jag presenterna då, fick massa fna saker :D 2 böcker, en film, ett nagellack, 4 tröjor, tofifee och massa pengar, jag är mycket nöjd :) dagen ser ut att spenderas såhär: städa rummet, duscha, fixa mig, hjälpa mamma att göra maten till i kväll och sen runt 6 kommer halva släkten hit och firar mig :) igår spelade även mina härliga vänner, natta, sara & sahra in en liten rapp haha, så jävla grym ;) hey, it´s your birthday, gotta get ready for your birthday... osv.. :D

såg även nattas inlägg nu också, aw<33

ska se på lite idol nu innan jag tar tag i städningen.. orkar inteee, haha :P hörs sen eller imorrn eller nått, PUSSSSSSSS
/jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0