home today

hej !
igår var jag på överby med moa.
var där några timmar och i slutet gick vi typ på varandra och väldigt segt hahah, båda var jättetrötta men vet inte varför egentligen ;)
köpte inget den här gången heller, mer än mat coh glass :)
sen kom jag hem och efter en stund åt jag scones, så gott är det !

idag har jag bara tagit det lugnt och vart hemma. pluggat spanska, matte, kollat på tv och nyss gjorde jag ett armband hah :) ett färdigt kit från panduro med pärlor och band så det var bara att sätta igång, och det blev snabbt klart och snyggt blev det tycker jag.
nu ska jag strax äta, gottigotti

så vi hörs /n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0