cleeeeean

hejhej !
har precis städat och dammsugit mitt rum, tror inte man kan hitta nått fel nu hahah ;)
idag gick skolan snabbt, vi hade slöjd , där vi börjat på en ... nu kommer jag inte på något ord på vad det heter, jessica, hjälp mig ? en mjuk låda typ.. rund.. hahah, ja iaf, så man ska göra den, vi hann göra en skiss typ och sen ska man ha ett andra arbete och det är stickning, jag har typ hälften kvar och jag har gjort ganska mycket , vill bara att den ska bli klar haha, men nångång blir den väl det så får jag se om jag använder den eller inte haha. sen hade vi matte, klassråd, lunch, musik (där vi hade en vikarie som busvisslade väääldigt högt om några pratade mycket ) och sen so. sen slutade vi , och då var klockan 20 över 2 :)
sen har jag vart hemma och ätit, kollat på tv, kollat på idol på tv4play och lite annat :)

nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt, får se vad jag kommer på ;)

imorgon blir det skola och sen kör, roligt roligt :)

men vi hörs /n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0