bio tonight!!

hejsan!
fedag idag, alltid gött!! sitter och kollar på audrina på tvn, det är braa ;) kom nyss hem från att ha handlat godis, fredag ida juu! ska väl sitta här en stund och äta osv.. sen vid 8 drar jag mig in mot stan för att kolla på bio, jag saknar dig. hoppas den är bra :) ska dit med elin, leticia, natalie och louise, goa tjejer!

dagen har likasom veckan gått sjukt fort! det var inte alls längesen det var 1 månad tills min födelsedag och imorrn är det bara 2 veckor :o och jag har inte önskat mig nått särskilt, men har valt ut 2 tröja/blus som jag vet att jag ska få! :) det blir bra det :)

vet inte riktigt vad som händer i helgen men blir väl en tripp till överby och mcdonalds som ÄNTLIGEN har fått in min favvo glass igen!!! mcflurry ahlgrens bilar!!! SÅ GALET GOD!!!! mjukglass med päronsås och jordgubbs-marshmallows! mummaaa!! men det blir väl lite träning och sånt med. matte ska också hinnas med att göra, ligger efter så in i helvete. eller a, hela klassen gör typ det.. störd lärare man har som inte ens kan göra en realistisk matte-planering.. så jag har väl runt 70tal (inklusive läxa) att göra på egentligen 3 lektioner.. så det är bara att börja jobba!!

nej, nu ska jag sluta babbla här och göra nått annat, kanske läsa lite, heheh. men vi hörs! PUSS


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0