17:32

hej !

idag har jag bara vart i skolan, till 10 i 4, och lång håltimma också, eller rättre sagt två håltimmar, kuuul, eller inte ;)

när vi satt i cafeterian idag så skulle jag sätta mig på en stol och då kommer elin där och drar undan stolen så jag sätter mig på golvet och tänker "hur kom jag hit ? ^^" för det enda jag hann tänka var, vad låg stolen var, och sen satt jag där och elin bara : jahaa, skulle du sätta dig där,
hahah, så lyckat .. ;)
vi hade ju svenska prov idag också, tror det gick ganska bra faktiskt, men man vet ju aldrig ;)

sen efter skolan väntade jag lite på letcia och sen gick jag hem, och en stund efter det kom mamma och oliver hem.
sen har jag inte gjort något speciellt

imorgon är vi lediga från skolan och jag vet inte riktigt vad jag ska göra, får se

men vi hörs /n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0