16:33

hej!
har inte skrivit på flera dagar för jag har inte vart på datorn alls det senaste, bara mobilen och därifrån går det ju inte att skriva, dåååligt.

idag var jag i skolan och vi hade no x2, lunch, matte, idrott och sen engelska. på idrotten fick vi välja om vi ville spela rugby eller fotboll, jag valde rugby, eller touch rugby som han sa haha, och gjorde två mål *stolt* är inte speciellt bra på idrott om man säger så ;)
sen hade vi stort förhör/prov på engelskan, men det gick bra :)
efter skolan stannade jag, leticia, jessica, elin, sara och sahra kvar lite och spelade airhockey (vet inte hur det stavas) som de fått till skolan nu, svinroligt är det haha :)
efter det gick elin och leticia och vi andra stannade kvar utanför skolan och gjorde lite videor, som kommer upp på facebook inom kort ;) jessica fyller ju fjåårtis imorgon haha :D och sen gick vi hem allihop :)

nu sitter jag här och lyssnar på musik och ska spela wordfeud på mobilen haha, börjar bli svårt nu ;)
men vi hörs imorgon ! /n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0