yeyeeee

hejsan!!
bloggade aldrig igår.. hade inte tid med det..
sov ju över med tjejerna förrgår tills igår. sen igår åkte ja, moa och natta hit först. lämnade grejerna och sen till vänersvallen. kollade fotboll och lite mer. sen vid 6 kom jag hem, gick ut en stund igen med en gång typ. sen duschade jag och så. idag har jag vart i göteborg. shoppade bara 2 saker men endå.. ett par jeans och en t-shirt fick jag med mig hem iallafall. var såhäääääär nära på en iphone men såklart så ska johanna sabba det.. aja, får se om pappa åker och köper en åt mig imorrn istället :)

kom hem för mindre än en timme sen och nu börjar robinson så jag ska stänga av här nu. men vi hörs imorrn!
PUSS
/jessicaa


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0