tetris (y)

hej !

nyss kommit hem från näl och plockat ur diskmaskinen haha. nu sitter jag här och kolalr runt på bloggar och fb ;)

skolan var helt okej, fast när vi kom till skolan imorse kl 10 över 8 fick vi reda på att första var inställd så att vi började 10 i 10 istället, där rök sovtid där ja ! haha nä, men då gick jag, natta, jessica och moa hem till mig och typ pratade, datorn, inte så mycket :) sen gick vi tillbaka igen och ´hade matte, so, lunch, engelska, svenska och sen språk. hade också utvecklingssamtal, inte så roligt direkt men.. ^^ vi har även fått lite ändrat på vårat schema, fullspäckad dag på torsdagar från 10 över 8 till 10 i 4 utan knappt några raster och lång håltimma på fredagar.. men vi överlever väl.. ;)

men nu ska jag ta och nörda lite tetris på fb så hörs vi/n


en lite söt bild dessa goa tjejer tog förut :)


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0