sleepover with the girls (L)

hej!

det var ett tag sen jag uppdaterade nu, men sov ju hos natta med henne, moa och jessica i tisdags till onsdags, inte så mycket sömn kanske, först möttes vi upp vid 21 och cyklade runt lite, sen åkte vi och köpte godis och mat (tacos fast med kyckling istället för köttfärs, gotti) sen åkte alla hem till sig och åt och natta tog med maten till hennes mamma. efter det möttes vi upp igen och cyklade återigen runt lite och så. sen vid typ 5 cyklade vi hem till natta och grejade lite på datorn och sen gjorde vi maten och åt. efter en stund gick vi ut lite och skulle hämta några filmer som vi sen gick hem och satte på :) var uppe till typ halv 5 och chattade med folk på fb, kollade på tv, käkade godis, hade skööjj, haha. sen la vi oss och på onsdagen vaknade vi, pratade, kollade på tv, datorn, åt , gjorde oss iordning och sen cyklade vi hit och jag åkte hem.
då cyklade jag med mamma och handlade mat. sen kom vi hem och satte på en film och åt smörgås tårta, gott ! såg på muriels bröllop tror jag den hette, helt okej. efter det satte iv dirket på en till film haha, mean girls, har konstigt nog aldrig sett den, fast tror jag sett tvåan ;)

idag vaknade jag vid 10 typ och kolalde på tv, åt, duschade, gjorde mig iordning och åkte sen iväg till näl, kom hem för en timme sen typ.
nu ska jag ta nått och äta och om en kvart eller något ska jag ta på mig och gå till bussen som sara sitter på. vi åker till överby och vid 6 möter vi upp natta och moa :)

så vi hörs imorgon /n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0