music in my heead

hej !

just nu sitter jag här vid datorn med musik i öronen och skriver detta.

i skolan var det matte prov, gick väl helt okej ändå, tror jag :) sen gick resten av dagen och efter skolan gick jag, natta, leticia och sahra till tärnan för att sahra skulle ha hemspråk där om en timme typ. vi var där en stund men sen blev vi utslängda av nån lärare, utom sahra då eftersom hon skulle ha lektion ;) sen gick jag hem och åt och kollade på tv och nu sitter jag då här ;)

ganska läskigt väder ute ändå haha, nu börjar det ju blir mörkt och så är det ganska dimmigt, tur att jag slipper gå ut mer idag ;)
 blir att vara ensam här ett tag till och då ska jag väl plugga lite, datorn och kanske läsa lite också :)

men vi hörs /n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0