houuj

hejhej! :) blidde inget inlägg igår, so sorry for that :)

hade en bra dag iaf, cyklade till överby med natalie där mötte vi elin och leticia och gick runt lite och så.. köpte ingenting men jag ska ju till göteborg på torsdag så då får man hoppas att man hittar nått där iställe :) a, vi var väl där i några timmar och sen cykla vi hit till mig och natta greja på datan och sånt medans jag duscha. sen fixade jag mig och sen åkte vi mot ahallen där vi mötte upp leticia igen. skulle träffa alex men han "hade andra planer".. så a, vi satt där ett tag sen cykla vi bort och runt lite överallt för att leta efter anel men han ville inte träffa oss :( men vi snacka med adam och sahra istället ehehe, sen cykla vi mot hemköp så kom det två killar som sa att dem hade match och att vi skulle komma och kolla så vi åkte till ehmköp, köpte choklad och åkte tll kg, ´fast det var ingen match haha, så a cykla runt lite till mötte erik, mötte några fler och a, cykla runt lite överallt, sen var ronaldos träning slut och då snacka vi lite med han & hans kompis.. sen runt halv 9 typ åkte vi hem och då kolla jag bara på tv och sånt och sen sov jag ;)

idag nu kommer snart natta hit, och jag måste packa klart ;) haha, är ensam hemma också, såå gött! aja, sen vid 12 möter vi upp andra natta & moa på kg eller nått så får vi se om det ärnån rolig där ;) aja, dagen & natten spenderar jag med bästa bruudarna! så ingen uppdatering hahah, men hörs på onsdag kväll!!
hade,
PUSS /jessciia


här kommenterar du :)
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-11-01 @ 16:05:44
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0