Desperate Housewives..

God kväll! Som ni kanske fattar sitter jG och kollar på tv just nu, japp. Hade ju tänkt plugga idag men klart som fan att jag ska fastna på Facebook.. Säger det igen, börja inte spela tetris!! Aja, har suttit med det i fleera timmar -.- hann även med att förbereda mig för min svenska redovisning.. Ska prata om lokaltidningen, aahh fråga inte.. Kommer skämma ut mig totalt om man säger så.... Bääää, varför kan jag inte bara prata om mat eller nått, jag äter hela tiden, mest godis.. Det var allt för mig tack & hej!
Det blir nog en rätt chill dag endå. Hemkunskap, bio, lunch, svenska(redovisning) & spanska.. Slutar 10 i 3 och då ska jag hem och PLUGGA, ska inte starta datorn iallafall, hehe.. Sen ska jag försöka hinna med att träna också! Jaja, fullt upp. Hörs imorrn, pussar!


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0