aaah, sometimes i´ve got i good feeling

godmorgon!! eller a, nästan..
gick upp halv 10, städade rummet och nu har jag nyss duschat och sitter och lyssnar på musik :)

gårdagen var rätt bra endå :) natta kom till mig vid 1 typ och vi chilla och a, datorn.. det vanliga typ.. sen vid 4 eller nått kom moa och andra natta hit och vi satt vi datorn och lyssna på musik osvosv.. sen vid halv 5 drog vi oss utåt.. hände inte så mycket roligt haha, men sen var natta1 tvungen att åka hem.. och då gick vi mer runt, prata och sånt. sen skulle vi gå och kolla vart en bodde och a, stod där ett tag hahah, sen gick vi till godisgrottan, köpte godis och sen till vänersvallen och kollade på fotboll. sen vid halv 8 gick vi en liten "promenad" och träffa några som vi stod och prata med och blabla sen vid 8 gick vi hem till mig, käka pizza och kolla idol och prata och sånt, och sen vid 11 åkte moa och natta2 hem. då satte jag mig och kolla på tv och sånt :) laggade en aning på min mobil också som inte ville fungera, ahh..


men nu ska jag ner och äta frukost och sen fixa mig och sånt.. blir en fotbollsdag idag med, haha, hängt på vänersvallen hela veckan! men så kan det vara.. haha , hooouj/jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0