yeeey,

helloooo :)
hur mår ni? :) här är det bra. awesome faktizkt. so-provet blir på torsdag istället :D:D
happy girl här va.

kom hem frå skolan för en timme sen, fick sluta 70 min tidigare för nån lektion var inställd :D
dagen har vart bra. idrottsläraren kom aldrig idag heller... mysko! han kommer aldrig så där står vi ombytta och klara, man bara O.o, haha var tvugnen ;) sen hade vi NO, kör på asbra sätt att jobba. man jobbar 2&2 (jag&nathalie då såklart, haha) och så tar man en fråga och letar upp svaret, and so on :) sen engelska och efter det teknik, vi bygger broar :S som är gjorda av 12 vanliga a-4 papper och ska hålla 3kg? :O våran (min, elins & leticias) blev äntligen färdiga och om typ 2-3 veckor ska vi testa om den håller. efter det slutade vi :D

när jag kom hem hade massa gubbar vart här och grejsat med huset, smårenoverar lite just nu. kollar lite på tv nu :)
senare klockan 6 ska jag iväg och träna med moa&natalie, easyline blir det idag.. ska bli gött med tanke på att jag var vääldigt sprallig idag, heheh :P

nej, nu ska jag ta nått att äta, lutar åt marabou cookies ;)

PUSS /j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0