lalalal

hejhej, är hemma och nyduschad nu :)
på överby köpte jag bara ett par solglasögon, fattar inte hur jag lyckas? haha.
är där i flera timmar och köper en sak, haha ;)
kollade lite på bikinis, med ena köpte natta och andra köpte leticia, haha.
 kul att ha kompisar med exakt samma smak -.- haha, men kanske ska köpa en likadan, fast en annan färg.. menmen.. sen hittade jag en tröja, och den skulle natta köpa den med, haha. ååhh.
just när det gäller shopping vill man typ ha kompisar som antingen har "hellokitty/rosa" stilen eller punkstilen hahah..
fast vad tråkigt att gå och kolla på sånt, hehe. ska sluta nu, börjar bli trött.. natta med, hon sitter och messar massa fakta om sina tår till mej nu, hehe :P
skulle ju kolla på skor till avslutningen också, tror ni inte dem är slut då eller?!? arrggh! :@ tur jag har idag asså!
och på bussen hem hade nån tappat sin plånbok så vi tog med den hem och kollade körkortet och sökte upp killen, haha. sen mötte vi honom och gav han den, som tack fick vi en 100-lapp som vi köpte varsin glass för haha ;)

sen bytte jag&moa om och åkte och träna. och herregud vad jobbigt haha :P
men skönt nu efter:)

imorrn blir det skola igen efter "långhelg" och vi slutar tidigt, så tror jag hänger med mamma till överby igen hahah ;P

jaja, hörs PUSS /j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0