school day

hej !

dagen i skolan var helt normal, våran gympalärare som inte har kommit på nån i lektion i över en månad kom idag, reedan haha.
sen hade vi no, engelska där vi hade vikarie, sen lunch, klassråd, teknik där vi bara rättade en massa tråkiga frågor och efter det skulle vi ut och fråga personer frågor om massmedia, jag gick med sara, sahra, fai och johanna en stund, johanna är i min grupp och jessica, som inte är här ;) men vi frågade lite och bara pratade och skrattade lite hehe ;)

sen gick jag med sahra och fai hem .
ändå en ganska rolig dag, på eftermiddagen iaf :)

resten av dagen blir det att inte göra något speciellt, kanske läsa lite och kolla på tv. får se helt enkelt.

men vi hörs antagligen imorgon /n


en lite gullig bild på sahra och sara ;)


stor atlas eller vad ? :o den rosa är normalstor så atlasen är ENORM hahah

ps: 2 dagar kvar till min födelsedag ;D


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0