work it

hej, hemma igen nu :)
köpte en topp som ni kan se längre ner, är dock väldigt osäker.. men tror jag behåller den :)
sen drack vi även lyxshake, den är good!
skrattade väldigt mycket, som vanligt haha. det var en kille som gick runt och vinka till alla, hahah. också vinka han till oss och ropade "hallå" och vi fortsatte att gå, sen vände både vi&han på oss så vinkade vi tillbaka och han blev skitglad hahaha.. sen på bussen hem var det en tant som ramla när hon reste sig upp och slog i hela ryggen typ? fyfan vad pinsamt om det hade vart jag..

imorrn blir det skola och som natta skrev är svenskan inställd så vi slutar 20 i 1 :D då ska jag hem och plugga.. mindre roligt. sen får vi se vad jag mer hittar på ;)

nu ska jag kolla klart här och sen ska jag se på plastikturisterna..
PUSS /j

här är blusen. keep or not?


här kommenterar du :)
Postat av: Neow.. | Pappas lilla flicka

Hey söt! :D



Har en tävling på bloggen där du kan vinna en klocka i valfri färg , skulle vara kul om du ville vara med :D

Simpelt som f*n är det :D



förlåt om du inte ville ha reklam som kommentar! :)



Mvh Neow.se <3

2011-05-03 @ 19:59:02
URL: http://neow.se

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0