FULLT UPP.

hejhej :)
kom nyss innanför dörren, därför så sen bloggning!

jag & natta (leticia och klara hjälpte också till) har vart ute och sålt kakor. 31st på några timmar bara, braa!! det verkade som att vi inte skulle få sålt nått i början men sen när lelle och klara kom gick det betydligt bättre. mycket skratt kan jag lova! en kille köpte 10burkar med kakor? tyvärr hinner jag inte sälja mer kakor för denna gången eller jo, kanske en stund på lördag innan kalaset i brålanda.

har verkligen fullt upp nu innan planet går runt halv 7 på måndag morgon. herreguud vad stressad jag är!

imorgon: skola(8.10-15.30) sen träning(17.00-17.45) sen mååste jag plugga till religionsprovet på fredag!!
på fredag: skola(9.20-14.00) sen ska jag träffa natalie på kvällen, ska även försöka att packa!
lördag: packa(!!) kanske sälja kakor med nathalie, kalas klockan 3. kanske en tur till överby
söndag: packa(!), träna, städa, duscha, fixa det sista, ringa kompisarna. kanske överby.
måndag: upp halv 4 eller nått, lägga mej och sova i bilen till landvetter och sen ska vi åka mot Cypern!

ni aanar inte hur gött det ska bli! särskilt nu eftersom man slipper skolan och **** fick seriöst utbrott på honom förut på matten. ååhh, orkar inte ha honom i 2år till! :(:(

nej, nu ska jag kolla runt lite så vi kanske hörs sen!
PUSS


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0