skjorta, kavaj och röda byxor, röda byxor, röda byxor

hejhej!
jag orkar inte blogga asså. men får hoppas det vänder!
bloggade aldrig igår. hehe. men som sagt så är jag inte ensam att ha denna bloggen.. natta sköter sig inte bra nu asså!!
aja..

igår:
det var skola, som vanligt kom inte våran gympalärare till idrotten, ingen vikarie heller.. så vi fick byta om igen och gå till skolan. sen hade vi no-biologi. sen engelska och mat. efter maten hade vi ändrat schemat lite. vi hade klassråd först och efter det teknik, där vi skulle lägga på 3kg på bron vi byggt. och jag, leticia och elin fixade det!! tråkigt nog ska ju våran st*rda lärare trycka ner den för att den skulle gå sönder så han kunde gett oss sämre betyg men då gick gränsen och alla börja skrika på han osv.. men då sa han att det "var på håret", sämre lärare får man nog leta efter. sen skulle vi ha so och där håller vi på med ett grupparbete om massmedia, där vi skulle göra en undersökning och gå runt och fråga folk. jag, nathalie, elin och leticia tog bussen till överby och fråga där. frågorna var tex: blir du påverkad av reklam? och tar du förgivet att allt som finns på internet är gratis och lagligt? etc.. så där var vi i några timmar.. dum som jag är glömde jag bort att jag skulle och träna, skulle möta natalie(en annan) och moa på gymmet halv 6 och vi tog bussen som gick typ 5-10 över 5 så när jag kom hem hade jag en kvart (!!) att göra mig iordning på!! vi körde easyline och mitt i träningen ser vi bara hur 2bilar krockar utanför, glassplitter hit och räcken dit. brandbilar, ambulanser och poliser kommer dit så vi var inte så konsentrerade sen hehe.. när jag kom hem duschade jag och kollade på tv och sånt.

idag:
liten annorlunda skoldag.. först två vanliga lektioner innan lunch. spanska och svenska, där vi hade "läxförhör" och det gick åt pipan!
sen vart det lunch, tacos närmare bestämt, gillar inte den alls faktiskt. och efter det var det aktivitets dag. jag + nathalie, natalie, moa, leticia och sara fick bowling (tjejer från klassen asså. vi var blandade klasser från 7-9)
och vi började med bowling(skulle vart en promenad på sisådär en timme också -.-) och gissa vad jag blev? 2a :D av 3 iförsig.. haha. men vart inte långt ifrån leticia där på slutet ;) efter det skulle andra halvan som hade bowling spela. och då slapp första halvan gå ut och gå för det spöregna.. vi satt och kollade på i typ 5-10min och sen gick vi hem. då hade det slutat att regna haha :P gott!
kom hem för nån timme sen och ska bara plugga idag. mamma kommer också hem från Malta ikväll :D

imorgon blir det skola som vanligt och sen blire nog att gå ut och sälja kakor med nathalie efter, har börjat tjäna pengar till klassresan nu :D och kvällen imorgon spenderar jag nog också (tyvärr) med en hel hög läxböcker. har att jobba undan innan Cypern om 6dagar. någon längtar rejält!

hörs kanske sen men PUSS
'/jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0