so watch me now its my time to shine

hello !

varit upptagen med mycket det senaste så det har inte blivit att jag sättit på datan när jag varit hemma direkt..
därför har det varit låg uppdatering,

idag var jag i skolan och vi gjorde ett no-prov, ändå ganska svårt, iaf vissa saker.
sen fick vi tillbaka vårat so-prov och där stod det ett mvg :D trodde inte att jag skulle få det eftersom jag trodde jag svarat fel på mvg-frågorna ;)
men tydligen inte, och jag klagar inte haha.

sen gick jag tidigare från skolan för jag skulle till näl och efter det åkte jag hem.
efter en stund hemma kom mamma och brorsan hem men pizza, gott det ;)

och efter det har jag inte gjort så mycket.
nu på kvällen ska jag nog mest kolla på tv, kanske läsa lite och så.
INGET plugg iaf :D skönt :)

imorgon blir det skola och efter skolan vet jag inte
men vi hörs //n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0