smart jessica, smart!

fyfan vad smart man e då!
igår när jag städa fick jag typ vit målarfärg på mina nymålade naglar, måla dem svart och så blev det vita "sträck" på dem. skitfult! och jag som har en tendens att inte tänka innan jag gör nått målade på ett nytt lager på det nu.. hur dem får man vara?
här kommer leticia om inte ens en halvtimme och jag sitter här, har inte bytt om eller fixat mej alls... lär ju ta ett tag tills jag kan göra det om jag inte vill få svart nagellack överallt. suck!
aja, tur att det blev fint iaf, nu ser man inte det vita :D
jaja, nu får jag blåsa dem torra haha..
sen leta upp kläder.. nej, nu får jag allt sätta fart, puss /j

här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0