shoosan hej !

kom hem från musikskolan för ungefär en trekvart sen, vi hade extra övning inför en konsert på onsdag, men nu sitter låtarna iaf !
men en annan låt jag fått i huvudet just nu är en aning irriterande haha, she´s got the lipstick on here i come da da dam she´s got the lipstick on hit and run da da dam, lipstick av jedward hahah. lägg till lite hopp och skutt till det också ;)

idag var jag ju i skolan, ganska tråkig dag :p min höft började helt plötsligt göra ont också -.-
noot funny ! förhoppningsvis går det över snart ;)

sen gick jag en liten omväg med jessica och sara och så kom det tre personer som högt sa : pollenallergin gör såhär, och så lät de som en gris typ (nästan) och kollade på oss, man tänkte typ eh ? hahah

sen gick jag hem och åt och kollade på tv och lyssnade på musik och lite sånt och sen runt 17:30 åkte jag in till musikskolan och sen kom jag då hem för ett tag sen och har ätit.

nu ska jag ta och sätta mig i soffan och kolla på tv

så vi hörs
//n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0