live like there´s no tomorrow

hej !
dagen har varit bra, skoldagen gick ganska fort och inte speciellt trög alls och det är ju alltid bra :)
först hade vi spanska, förhör på verb, gick ganska bra :) sen var det svenska, vi började läsa på klassiker, jag tog onkel toms stuga, och så ska vi ha läst lite i den tills på torsdag för svenskan var inställd imorgon tror jag ? om jag fattade rätt haha.
sefter det var det lunch, matte och sen elevensval.
efter det gick jag hem och åt och kollade lite på tv och så, sen var jag lite på datan, och nu slänger jag in ett inlägg här :)

skrev ju inget igår men min dag var först skola och sen tandläkaren. jag gillar inte tandläkare... speciellt inte besöket igår, först fick vi vänta hur länge som helst typ och sen när vi äntligen kom in var de så stressade så de inte ens gjorde det ordentligt :s och han skulle ta bort tandsten och då trodde jag ju nästan att mina tänder skulle slitas bort med tanke på hur han slet , och sen tog han nån vass grej typ  (som jag inte kom ihåg att man gjorde men iaf) och den gjorde ju ont, och så bytte de tandsköterska, om det heter så, i mitten av besöket typ ? :s
men aja, man får ju hoppas att det inte blir så nästa gång...
sen påvägen hem köpte vi pizza , mumsigt, och åt när vi kom hem :)

så detta var gårdagen och dagen

vi hörs //n


här kommenterar du :)
Postat av: S'

Är ni två som bloggar

2011-05-03 @ 18:07:53
URL: http://barasandrras.blogg.se/

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0