lalalalalaa

godermorgon!
sooooool!! fast det blåser lite :( haha.

jag sitter här och kollar på lite kläder och sånt. är suger på att shoppa, men det får vänta tills på måndag, vi är nämligen lediga och då ska jag och en kompis till överby, det kanske skulle med en till men vi får se ;)
hittade en "klänning" som skulle passa på skolavslutningen,men nej då var det ett linne?! :s men man kanske kan fixa det på nått sätt. får kolla i affären först. sen har jag hittat ett par superfina skor, men vet inte vad alla andra ska ha, och jag vill ju inte vara "too much" ;) men vi får se :)

idag får jag se vad som händer, inget planerat än..

aja, har inget att skriva... hörs senare PUSS /j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0