just stop for a minute and smile

hejsvejs allihopa :)

igår var det valborg och min dag började hemma, sen åkte jag iväg på kalas en stund och efter det kom jag hem och då frågade vilsona och martyna om jag ville följa med dom till brasan och då följde jag med dit ;)
de kom till mig runt kvart över 7 och då drog vi till brasan och där mötte vi massa annat folk bla sara , trevligt :)
sen pratade vi och gick runt lite och så och sen lite senare mötte vi natalie och moa och så gick dom med oss , också trevligt ;)
sen tände dom brasan och typ sjöng och pratade och massa och sen var det fyrverkerier och efter det tog jag , vilsona och martyna följe hem , och så kom jag hem runt 22.00.

sen idag så vaknade jag och gjorde mig iordning, och har nu precis kommit hem från hemköp.
idag ska jag träffa vilsona och martyna, kanske någon mer, det vet man aldrig, men de två ska jag träffa, ska höra av mig till vilsona nu, så vi hörs //nathalie


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0