judgementday , or not ;)

då ska ju jorden gå under om ett tag då, intressant... tror inte på det alls :p
för som jag fattat det så är det ju kl 18:00 i usa som den "ska gå under" och då är den typ 03:00 här ? ;)

aja, idag har jag varit i stan först med mamma en stund och sen kom jag hem.
sen åt jag och efter ett tag kom leticia hit :) vi kollade på massa klipp på youtube, hahhah så roliga vissa var xd
som en apelsin som irriterade ett äpple som sen blev uppätet och då sa apelsinen : hey pear! till ett päron, så dåligt hahah.

sen åkte hon hem för ungefär en timme sen och då kollade jag på tv och åt och lite annat.
nu gick jag hit till datorn lite snabbt för att uppdatera .

imorgon blire nog inte att göra något speciellt, ska måla mina naglar som jag egentligen hade tänkt att göra förra helgen men orkade inte och nu i veckan har det bara inte blivit av men jag måste verkligen göra det nu :p

men nu ska jag sätta mig i soffan så vi hörs //n


här kommenterar du :)
Postat av: Jamie

Haha, vilket namn för en blogg ! Och bakgrunden:p hur kommer man på det liksom?



xx

2011-05-21 @ 23:39:59
URL: http://tjoem.blogg.se/

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0