jävla rubrik jävel!

hejhej :)
hemma igen för nån timme sen. vi fikade och åt och grejsa och sånt..
har försökt packa lite.. och njaa, det går inte så bra. är ganska jätte trött och ska upp och jobba halv 7 imorrn..
kommer bli lite konstigt med sömnen eftersom jag nu gått upp halv 6 idag, halv 7 imorrn, sen går jag väl och lägger mej efter big brother imorrn runt halv 11 och så ska vi upp halv 3 eller nått igen. lär ju sova en del på planet om man säger så..

ska nog stänga av datorn nu. så ingen mer uppdatering idag. och imorrn är det också tveksamt..
först jobb(ca: 6.45-11.00) sen hem och duscha, sen ska jag till överby med sara vid 12. och direkt när jag kommer hem ska vi åka till mormor&morfar och "fira" morsdag och sånt. sen ska jag bara packa och fixa det sista. sen kommer jag vara super trött..

jaja. ni får ha det bra så hörs vi förhoppningsvis imorrn kväll!
PUSS /j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0