ingen rubrik

hej på er :)

har nyss ätit tacos och innan det såg jag på en film, kommer inte ihåg vad den hette just nu, haha.
idag har jag varit i skolan och efter det åkte jag till näl och kom sedan hem och såg på filmen.
resten av kvällen blir det väl antagligen typ tv skulle jag tro :p

i förrgår så var jag på en konsert på kvällen, eller nej, jag var MED på en konsert haha, det var orkester som spelade och kören som sjöng, vi sjöng fyra låtar och orkestern spelade typ hur många som helst så vi satt ner typ hela konserten på scenen, för vi satt lixom bakom orkestern typ, haha.

sen igår så var jag också i skolan (konstigt eller hur, hahah) och sen var jag bara hemma, smakade på gb:s lakritspuck smak, helt okej :)

har inte så mycket mer att skriva så vi hörs ! //n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0