i´ve got no money in my pockets but I´am already here..

hejj :)
blev proppmätt, verkligen! nu sitter jag och kollar på talang, ganska tråkigt men.. hehe :P
väntar på bigbrother som börjar 22.00 ;)
när det är slut måste jag hoppa i säng. ska upp och jobba halv 6 imorgon.. fick reda på det för nån timme sen ;)
liite tidigt kanske, men vafan? jag är morgonpigg så missar inte så mycket av sömnen direkt.. och tjäna lite cash är aldrig fel, ellerhur? efter det runt 9-10 kanske ska jag förmodligen ta en dusch och fixa iordning mej och kanske packa lite och sen runt 3 blir det kalas ;) efter kalaset ska jag hem, ta det lugnt och sen packa mer.
fullt upp med andra ord.. :)

dagen i skolan är inte värd att nämnas här.. hände lite grejer som jag nog inte ska ta upp här. men kan ju säga som så att en del spya var inblandad.. :/

provet gick förvånadsvärt bra! får se hur resultatet blir..
ska inte tills skolan på ca 1½ vecka nu.. känns bra att slippa lite folk och att dem får slippa mej, haha :P
men kommer sakna vissa ganska mycket :(

blir antagligen inte så mycket uppdatering imorrn, men ska försöka få in nått mer inlägg sen
PUSS
/jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0