hard-working-day

godmorgon!
kom nyss hem från jobbet. lite tungt att gå upp halv 6 men that´s life. nu sitter jag här och latar mej med toblerone som jag fick av mamma när hon kom hem från Malta, har hört att det hjälper mot huvudvärk så var tvugnen att testa..... nejdå, men vart lite sugen på toblerone.. dem vita är assssssgoda! ;)

nu ska jag bara sitta här och ta det lugnt, sen ska jag duscha och fixa mig och så ska jag packa! tänk att om 2dygn sitter jag på planet till Cypern!! åååhh!

sen vid 3 är det kalas i brålanda, roliigt. och ikväll ska jag packa mera!

nej, nu ska jag fortsätta smocka i mig toblerone så hörs vi, PUSS
/jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0