gud vad jag är dålig på rubriker!

hejhej :)

hur mår ni? här kan det inte vara bättre, med tanke på att om 4 dagar befinner jag mej väldigt långt här ifrån!
dagarna rullar på.

kom nyss hem från träningen, wellnessboll. härligt nu efter ;)
väntar på att mina föräldrar ska komma hem och så ska vi äta kycklingsallad, mumma.
efter vi käkat måste jag plugga religion, men tror jag kan det rätt så bra, efter religion måste jag plugga spanska. har massa glosor :(

skolan var som vanligt. ganska chill lektioner faktiskt. kolla på film de 2 sista.. och ¨på lunchen var några tjejer ute och sålde kakor igen, haha. jag&natta han gå till 2 lägenhetshus, klockan var typ 12 så det var inte så många hemma, men vi lyckades iallafall sälja 2lådor! ;)


imorgon är det fredag och det blir full rulle då med! skola först och sen ska jag träffa natalie på kvällen, vi ska nog träffa mer folk och sånt :)

nej, nu ska jag nog hoppa in i duschen eller nått :)

PUSS /jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0