funnyday

hejhej :))
kom nyss innanför dörren... puh! vilken rolig dag, verkligen! :)

verkar vara något fel på blogg.se som vanligt... så man kan inte se inläggen, iaf inte våra... :S
men jag skriver nu iallafall får ni läsa senare när det funkar för er :)

det har vart en grym dag. träningen gick skitbra, kändes jätteskönt att verkligen vara slut/helt svettig efteråt. körde crosstrainer som uppvärmning och sen massa maskiner och sånt. tog typ 1½ timme!
 sen städade jag rummet, va ett tag sen, det är en skön känsla efteråt asså, det kan man inte neka ;)
 sen dusch och fix, och sen mötte jag natalie, vi cykla runt i hela stan i alla affärer för att hitta nån glass hahahha...
och så cykla vi förbi nathalie (pers. nr2 i denna bloggen ;) eller a den andra) och skulle vinka för hon satt ute, nädå åkte det förbi massa killar i en bil och börja skrika på oss och jag och natalie(kompisen, dem stavas olika) brast ut i gapflabb hahah, och nathalies grannar som bor under henne satt också ute och herregud vad dem skratta, hahahah.
sen vart vi på kg en stund, åt glass :)
sen åkte vi till mariedalskolan där det var två småttingar som tydligen var "kära" i oss, hahaa. har video på när ahmed/mohammod/vettefanvadhanheter pussar natalie på kinden ahahahah.. hur gammla var dem? typ 10 haha :P härliga boys!
sen åkte vi och köpte klubbor och la oss på bryggan, häääärligt, pratade, ringde folk osv.. mys!
sen skulle hon hem och jag åkte också då.

kom nyss hem och är ensam för tillfället, eller ah, johanna (syster, hejhej!) och hennes boyfriend är nog hemma, tror jag. mamma&pappa kommer nog snart och jag hoppas på pizza.. är väääl förtjänt av det, så mycket jag har cyklat/städat/tränat haha.

imorrn är det fullt upp igen men mer om det senare! PUSS /J


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0