fridayyyy

hej!

idag gick skoldagen fort, vi hade religion, språk, idrott, musik och sen no.
haha, på musiken så hade vi en vikarie och skulle se en sjukt dålig och gammal film om abba, och ljudet var ju såklart också dåligt så då skulle vikarien gå fram till tvn och då blev ljudet helt plötsligt bra igen när han kom fram, och så backade han lite och då blev ljudet lågt igen och när han kom tillbaka blev det bra och så höll det på så, ganska sjukt, haha :p

sen efter skolan tog jag en liten omväg hem och stod och pratade lite med jessica och helt plötsligt säger hon : natta, kolla en hare!
och då sa jag :
jag sååååg!
hahah, men det bara kom ur min mun typ, utan att jag var medveten om det själv hörde jag mig bara säga/ropa det hehe.
sen gick jag hem och har kollat på tv och ätit äpplepaj.

nu resten av kvällen blir det väl antagligen att kolla på tv och äta godis på ett ungefär ^^

vi hörs imorgon //n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0