färgglada naglar

satte mig och målade mina naglar eftersom det jag målade förra gången börjat skava av och då ser man ju mina fula gula naglar ( det är gult en bit längst ner pga missfärgning av ett gult nagellack, så det växer ut , ska bli skönt när det är borta men det lär ta nån månad till minst..) och därför tog jag bort det och målade på nytt, men jag gjorde det enkelt för mig och målade enfärgat, eller typ, en färg på varje nagel, ganska färgglatt haha :p men det var det första jag kom på och då testade jag det ;)


såhär ser då mina naglar ut nu haha ;)


de här nagellacken använda jag
ljusblått, orange, lila och grönt från viva la diva
rosa från depend


när jag ändå håller på kan jag slänga in en bild jag har och aldrig la upp på naglarna förra gången



vi hörs //n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0